PD

PD

About Me

My photo
Putrajaya, WP, Malaysia
Pengalaman tak boleh dibeli

Thursday, December 23, 2010

BOWLING

Memang lama tidak menulis dalam blog ni. TQ Vic kerana mengingatkan. Namun begitu saya tetap mengikuti blog rakan2 yang lain. Cuma diakhir2 tahun ni masa luang terlalu sedikit untuk aktiviti lain maka tiada bahan untuk bercerita.

Namun begitu untuk melepaskan tension, kakitangan Institut Latihan Pos mengadakan perlawanan bowling dikalangan staff hasil dari kutipan yuran bulanan bagi aktiviti riadah. Bertempat di Alamanda Putrajaya pada 22.12.2010.


MUKA-MUKA YANG GEMBIRA DENGAN BOSS (ADA MAKNA TU...)


MUKA-MUKA YANG KALAH

Dalam hidup aku tak pernah main bowling walaupun pada anak2 aku permainan itu biasa saja bagi mereka.Aku orang lama mak bapak aku tak pernah kenalkan pada aku permainan itu melainkan badminton dan bola sepak.


PEMAIN PROFESIONAL...

Walaupun begitu dalam minda aku tetap mengatakan ini permainan mudah kerana aku pemain kidal dan orang kidal biasanya mempunyai ketepatan balingan. Dulu masa aku bujang cicak cukup takut bila nampak aku kerana aku memang tepat bila lastik cicak. Aku tobat lastik burung kerana bila lastik terus mati....Jadi aku rasakan main bowling ini perkara mudah rupanya tidak... he...he...


TUNGGU TURN

Dalam 3 set permainan aku hanya dapat 5 kali saja strike dan banyak kali masuk longkang. Mengapalah diaorang buat longkang, tak ada longkag kan lagi senang he...he.. Kesannya jari sakit, belikat pun sakit aduh.... siapa nak urut ni....


ADA YANG BERKILAT MACAM BOLA BOWLING?? HE... JANGAN MARE

Hasilnya hanya dapat hadiah sagu hati aje, macam budak tadikalah pulak menang dapat hadiah dan yang kalahpun dapat hadiah. Tak pe tahun depan akau akan cuba lagi..

1 comment: