PD

PD

About Me

My photo
Putrajaya, WP, Malaysia
Pengalaman tak boleh dibeli

Sunday, February 6, 2011

Cameron Highland II

Buat kawan2 sepejabat aku Mastazaliza serta suami, Hj Hazli sekeluarga, Hj Aziz sekeluaga, Roshidah sekeluarga, Rusnah sekeluarga, dan Dadak sekeluarga....

Aku tuliskan tajuk CH II bukan apa, kerana aku baru saja pergi ke Cameron Highland dengan keluarga aku tetapi setelah aku masukkan gambar2 dalam FB dan cerita dalam Blog aku, kawan2 pejabat aku minta aku bawa mereka ke CH convoi beramai2 ke tempat yang sama. Walaupun berat rasa nak pergi tapi mengenangkan kawan2... pergilah juga.

Merekalah berusaha mencari Hotel dan tempah penginapan, merekalah menentukan tarikh perjalanan
pada Sabtu Ahad sebelum Raya China.

Bertolak awal pagi dari ILPM Bangi. Convoi 5 buah kereta ke R&R Rawang di sana 2 buah kereta lagi menunggu menjadikan semua 7 buah kereta yang akan menerjah naik ke Cameron Hingland melalui Tapah.

Hujan 2 hari berturut2 tanpa henti. Sejuknya hingga ke tulang hitam, baju sentiasa lembab dan kami balik melalui Simpang Pulai, tiba di rumah dalam pukul 8 malam

Perjalanan enjoy !!!!!








2 comments:

  1. ramainya sekali konvoi...combi suka tempat sejuk rasa mcm kat oversea walaupun pun belum pernah merasa salji...hiks :D

    ReplyDelete
  2. Combi > suasana sejuk... di Gunung Kinabalu lagi best

    ReplyDelete