PD

PD

About Me

My photo
Putrajaya, WP, Malaysia
Pengalaman tak boleh dibeli

Monday, May 31, 2010

Fraser's Hill



Hari sabtu lepas aku ke Fraser Hill bawa keluarga menghirup udara segar dan nyaman. Itulah pertama kali kami menjejak kaki ke situ walaupun tidak berapa jauh dari KL. bila dah tidur satu malam memanglah sejuk. Terfikir pula aku ada orang membayar ratusan ringgit untuk teraphy ais (berendam badan dalam kolam berais) jadi aku dengan kesempatan yang ada ini aku mandi sepuas-puasnya air yang sejuk bagaikan ais itu. Eeeeeeee mengigil seluruh badan.


Pergi ke Fraser ini rasanya tak nak pergi lagi dah. Pada aku tak ada apa-apa yang menarik berbanding dengan Cameron Highland ataupun Genting Highland. Tetapi yang tidak pernah pergi tu.... bolehlah pergi kerana pengalaman itu tak boleh dirasai melainkan dengan mengalami sendiri.

3 comments:

  1. ewah... ewah... org tu dah ada blog, diam2 je...
    arini baru vic tau.
    Welcome to the club...
    Dah lama tak pergi Fraser Hill - seingat vic kali terakhir pergi masa vic umur 10 tahun. Kalau sebut nak pergi Fraser Hill pada family - masing2 dok bangkang,

    ReplyDelete
  2. Ala Vic malu lah...
    saya sekadar ingin tahu saja bagaimana nak buka blog. Menulis bukannya rajin

    ReplyDelete
  3. ngata dulang paku serpih... dia pun dah lama tak gerak... hehehehe

    ReplyDelete