PD

PD

About Me

My photo
Putrajaya, WP, Malaysia
Pengalaman tak boleh dibeli

Monday, May 31, 2010

celcom broadband

Daripada hari Jumaat sehingga ke hari ini (Isnin) aku masih lagi tidak boleh menggunakan internet. menyampah aku dengan Celcom ini. Pagi tadi aku cuba hubungi No.111 (Celcom online) dia guide aku tiba-tiba dapat line aku pun ucapkan T Kasih. Letak aje telefon dah tak ada line semula. tengokkan bar sampai 4 tapi bila connect dia putus dengan sendirinya. Menyampah aku.....

Buka aku tak nak hubungi lagi No. 111 tu.... tapi nak layan dia dengan tekan 1 le... tekan 0 le.... tekan 2 le.... kemudian nak mula semula menceritakan masaalah dari mula sehinggan ke akhir bosan aku....

Gunakan line pejabat, banyak sangat sekatan tak boleh F. Book tak boleh U Tube dan lain-lain apa saja yang melibatkan download. Menyampah, menyampah, menyampah..... lebih baik aku matikan saja akaun Celcom dan cari syarikat lain punya. Maxis juga tak boleh harap....aku dah meluat

No comments:

Post a Comment