PD

PD

About Me

My photo
Putrajaya, WP, Malaysia
Pengalaman tak boleh dibeli

Thursday, April 19, 2012

HARI KELUARGA ILPM 07.04.2012

Rasanya lama benar aku tidak menulis dalam Blog aku ni, hampir setahun. Bila Mahadir rakan aku katakan ada peserta kursus yang buka Blog aku dalam Makmal Komputer baru aku tersedar yang aku dah lama tak menulis.

Minggu lepas pejabat aku mengadakan Hari Keluarga di Golden Straits Villas Beach Resort. Aktiviti cukup hapening dan enjoy....

1 Petang aktivi sukanika anak2 dan mak bapak
Bena yang ditempah khas untuk aktiviti ini saja, banyak duit diaorang

Acara tarikh bola mengunakan gelong rotan.. susah jugak ye..


Ini best .. passing getah gunakan straw dan mulut hehe..


bergambar beramai2 depan resort



2. Malam BBQ, Makan Malam, aktiviti penyampian hadiah, cabutan nombor bertuah, tukar2 hadiah dan Karaoke hingga 12 malam


Mereka di bahagian BBQ, TQ sahabat2 ku..


Malam itu semua orang bergembira kerana mendapat hadiah, yang main 1 game dapat 3 hadiah pun ada kerana tak tahu siapa yang punya nama hehehe..




3. Esoknyer aktiviti bebas, ada yang mandi pantai, ada yang bersantai dan ada yang mandi kolam renang

Anak aku ni kalau bergambar mesti buat jari peace


Apa yang dibincangkan oleh En. Mok dengan Rambo tu...


Bersantai di tepi pantai sehingga ke perkampungan nelayan. Memang indah permandangan disini.



mandi pagi hanya di kolam renang saja

No comments:

Post a Comment